23 Nisan 2009

işte bu :)))

şu sıralar feci babacı oldu. sürekli ördek yavrusu gibi peşinden gidiyor.
bu aslında biraz işime geliyor. bana olan düşkünlüğü korkunç boyutlara
gelmişti. yine böyle andaki diyalog...

baba yeni bir gömlek deniyor.

can : baba, bu yeni mi?

baba : evet oğlum.

can : babaa sen moda canavarı oldun :)))

baba : ??

sonra öğreniyoruz ki sünger bob bunu arkadaşı patrick'e söylermiş hep:)

aynı günün sonunda ise bu duruma denk geldim. sizce bu durumda kim moda canavarı :))


10 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Kesinlikle CANNNNN :))

uykucu dedi ki...

ben 10 sizdede başladıysa bittiniz zaten:)ne kadar markacı olmasınlar desekte bu filmler moda canavarı olmaları için birebir!!

Turkuaz Deniz dedi ki...

:) saat kac Can:) Optum bu minik canAvari:)

YILDIZNAF dedi ki...

Cok guzel bir yakalayis olmus Annecik, hem soyledikleri hem yaptigi sey super ! Bayiliyorum ben bu cocuga !

özii dedi ki...

Ben tensiz de olmuyor bakar mısın? Yoksa bu benten saati dedikleri moda mı :) Bak benimkide istiyordu iyi fikir:)))

SMİLENA dedi ki...

AH ÇOK BİLİYOR ONLAR.BİZDE DE BATMAN HASTALIĞI VAR..
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.CAN'I KOCAMAN ÖPÜYORUM

stilperisi dedi ki...

Allah kolaylık versin,bunlar iyi günleriniz:)

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

minik moda canavarı :)
saati öle takmak da aklına nerden gelmiş yahu

denizanasi dedi ki...

moonsun.. bence de:)

figen.. yeni başladı. ama pek seyrettirmiyorum. o yüzden çok tutturmadı henüz..

turkuaz deniz..12 veya 5 diyecektir:) rakam sorulduğunda hep bunun ikisini soyluyor:)

yıldıznaf.. aslında gün içinde o kadar güzel incileri var ki.. ama çoğunu unutuyorum:)

özi.. yok benten sadece çorap:) saat benim. aslında benimdi demek lazım. üstüne kondu:)

smilena.. bizde de var. örümcek adam. sünger bob. ama biz ozellikle almıyoruz. o da istediği ile kalıyor. bu çorabı anneanne bilmeyerek almış. gördüğünde mutluluğuna diyecek yoktu tabii:)

stilperisi.. amin :)

talhanın annesi... valla ben de çok şaşırdım :))

özii dedi ki...

Denizannem dur dur bak demiştim ki :benim oğlum ne zamandır benden bentenli saat istiyordu . Bu iyi fikir dedim işte. Benten coraba kol saati taktık mı? al sana bentenli saat :)))