8 Temmuz 2009

bir sinema işkencesi..


bakmayın onun böyle cin ali gülüşüne. adam beni deli etti o gün.

neymiş adamı sinemaya götürmüşüm.

neymiş adamı üstelik 3 d salonuna geçirmişim.

neymiş bana göre en başarılı animasyonlardan birine gitmişiz.

neymiş bir daha uzuuun bir süre bu oğlanı sinemeya götürmeyecekmişim...

ilk sinema gidişimizde başlamıştı bu garip tepkiler. ama yaşına vermiştim

o dönemde. sonraki sene 2. bir deneme daha yapmıştım. buraya

yazmadığım bir çocuk filmleri festivali maceramız daha olmuştu sonu

ilkiyle aynı olan. ama nerdeyse 5 yaş olmasına dayanarak götüreyim

dedim. itiraf ediyorum ben de görmeye can atıyordum :))

ancak daha ilk girişte başladı mızmızlanmalar. ben birsey yemek

istiyom, dondurma istiyom, oyuncak istiyom. ilk tepki dalgasından

kurtulduk, içeriye girdik. bu sefer reklamlardan sıkıldı. yahu çocuk

da haklı . seans başlama saatinden sonra 30 dakika reklam olur mu!

e haliyle film başlamadan sıkıldı. film başladı. bu defa da gözlüğe

taktı. ben bunu takmam. kafamı acıtıyor, kulağımı acıtıyo. ne

yaptıysam ikna edemedim. ilk yarı bitti ve bu defa da mısır

istiyom, gazos istiyom diye tutturdu. ben de almadım. ne yalan

söyliyeyim. küçüçük bir poşet patlamış mısıra 6 tl vermek

içimden gelmedi. zaten adam her an fikir değiştirdi. o karar

verene kadar da 2. yarı başladı. tepki daha da büyüdü.

ben eve gitmek istiyorum diye bağırmaya... oğlum yapma

etme , bak anan da seyretmek istiyor :) diyemedim tabii:)

epey bir ikna çabaları ve bazı rüşvet teklifleri sonucunda

az da olsa sesini alçalttı..


2. yarının ortasında eli sürekli önündeydi. oğlum çiş var mı

diye sorduğum halde yok dedi. ama çıkar çıkmaz tuvalete

koşturdu.

anne : oğlum neden söylemedin içerde? onun için mi

çıkmak istedin ?

can : evet anne.

anne : yahu can. yanımda şişe vardı ya.

can : anne olmaz. çok ayıp olurdu !

anne : karanlıkta kimse görmezdi ki.

can : olşun anne. çok kişi vardı.


bak işte. bir de çocuğun günahını almışım :))))

seyretmek istiyormuş da çişi varmış meğer:))


bu arada gittiğimiz film de elbette bu :

11 yorum:

oytunla hayat dedi ki...

Sinema gerçekten eziyet olmuş sana... Fakat ayıp meselesine çok güldüm :)) Büyümüşde utanır olmuş minik adam...

uçan talhanın annesi dedi ki...

gözüm korktu şimdi :( ben de çok istiyordum gidip görmeyi... bahanem talhayı götürmekti :(
ama annesi haklı çocuk tuvaleti gelmiş, hem ulu orta yapılır mı hiç cık cık cık...

herşeyden azıcık dedi ki...

Eskiden benim ufaklıkta aynen böyleydi düzeliyor sonra :))Ama istekler asla bitmiyor:))

owl dedi ki...

benimde beş yaşında bir yeğenim var hiç sinemaya götürmedik. Götürmeyi çok istiyorum ama tepkilerini hiç bilemiyorum. Sizin ufaklığı okuyunca bizim bilmiş neler yapar diye geçirdim içimden :)

Sanem dedi ki...

Tam bir işkence olmuş gerçekten. Çabucak büyüsünler diye geçiriyor insan içinden bazen. :))

figen dedi ki...

aslında hata sanki azıcıkda bizde napalım gittiğimiz filmler süper bizde izlemek istiyoruz erkenden çıkmak istemiyoruz:))aynı dertleri bizde yaşıyoruz şanslıysak yarısından sonra berkay uyuyor değilsek mızmızlarla zor bitiyor film:) sanırım büyüdükce azalıyor mesela son gittiğimiz filmde bayağı iyi durmuştu,bu filmede teyzesiyle gitti ve bende izlemek istediğim için tekrar götüreceğim bakalım 2 kezde neler yapacak:)
o şişe her yerde hayat kurtarıyor:)ama bizimkide sırf eğlence olsun diye sık sık tuvalete gider gelir karanlıkta..

MoonSun dedi ki...

Ice Age 3 bence de cok guzeldi, 3d olmasi ayrica keyifli... Can'in cis meselesi de ileri de hep hos bir ani olarak hatirlanacktir eminim Denizcim :)) Kocamaaaan opuyorum :))

Prima Rima dedi ki...

:))
bende gitmek istiyorum kısmetse cok merak edıyorum ama tabıkı cocuksuz gıdecegım:)

özlem dedi ki...

Benim oğlum da filmin adını hatırlmıyorum ama bir gurme fare vardı, onun macerasını anlatıyordu beni götürdüğüme pişman etmişti. Patlamış mısırları insanların kafalarına atmıştı, rezil olmuştum bir süre sinemaya gitmedik onunla:) şimdi büyüdü tabii en iyi sinema ve tiyatro arkadaşım oldu:))
Büyüyünce düzeliyorlar:)
Sevgilerimle...

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

:) Alemmiş valla sabır diyorum bakalım bebek yapınca bende bu sabrı gösterebileckmiyim :)

denizanasi dedi ki...

oytunun annesi.. aslında o işin biraz daha bahanesi :)

talhanın annesi.. bence yalnız git. çocuk kadar tek başına gelmiş büyük de vardı:)

herseyden azıcık.. istekler değil mi ? beni yiyip bitiriyor onlar :))

owl.. bu edepsizlikler biraz benimkine özgü. ondan daha küçük ama kahkahayla izleyenler de vardı.

sanem .. evet bir yandan büyüsün diye gözünün icine bakıyorum ama diğer taraftan da onu bebek gibi mıncıklamaya devam etmek istiyorum:))

figen.. bizimkisi karanlıktan korkmaya başladı maalesef:( yerinden kılımdamıyor. ama beni vırvır bitiriyor. sinema olayına zaten yine ara
verdim.

moonsun.. filmi ben de çok beğendim. ama bu durumda filmden ziyade çiş olayını hatırlayacağım :)

prima rima.. kesinlikle çocuksuz!:)

özlem..garip olan evde takılıp seyrediyor. ama sinemaya gidince problem yapıyor. sinemayı cok
seven biri olarak bu duruma şaşırıyorum :)

stil direktörü..ben de senin gibi düşüüyordum. allah veriyor sabrı. ama bir noktaya kadar :))