26 Ekim 2009

hansel ve gretel..

geçen pazar günü ilk defa ana-oğul tiyatroya gittik. daha önceki sinema
tecrübelerimize benzeyecek diye korktum, ama boşa çıktı. başta herşeye
olduğu gibi istemiyorum diye itiraz etse de , severek ve her cümleye
müdahele ederek izledi:) üstelik kendi gibi çılgın bir de abi buldu.
yuvada iken nerdeyse 10 günde bir gidiyorlardı. öğretmeni onun
hep en ilgili çocuklardan biri olduğunu söylerdi. sinemaya her
gidişimiz fiyasko ile sonuçlandığından dolayı pek inanamıyordum.
bundan sonra sinema yerine bol bol tiyatroya gideceğiz.

bu arada oyun da şu . gerçi bildiğimiz hansel ve gretelden biraz
farklıydı ve bana göre biraz da fazla yavaştı. ama çocuklar eğlendi.
hele ki benim oğluş herşeye burnunu soktu :))


1 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Deniz'cim, çocuklar tiyatroyu daha çok seviyorlar, oğlum, " orada herşey canlı anne" demişti bir keresinde bir de" sinema çok karanlık ve gürültülü " demişti.
Tiyatro, daha farklı geliyor onlara,
Ben de çok severim tiyatroyu:))
Sevgilerimle...