19 Mart 2012

karanlık ve ışık..

insanoğlu hem içe hem de dışa dönme potansiyeliyle dünyaya gelir.
karanlık da ışık da hepimizin içinde var. bu yüzden erdemleri mi
kötülükleri mi ön plana çıkaracağı kişiye ( ya da aileye, ya da topluma) kalmış.
bu gezegenin deliliği büyük ölçüde insanoğlunun kendisiyle erdemli
bir denge bulamamasından kaynaklanıyor.

kaynak : ye dua et sev - elizabeth gilbert

şu anki durumumu bundan daha iyi birşey anlatamaz sanırım.
tüm iş hayatım boyunca olması gerektiğinden fazlasıyla iyiydim.
hep çalışkan, doğrucu olmaktan öteye gitmek istemedim.
hani şu etliye sütlüye karışmayanlardan... ama şimdi
etrafımda öylesine pislikler dönüyor ki, ben de karanlık tarafa geçmek
istiyorum.. cadılık yapmak istiyorum, kötülük yapmak istiyorum.
canım yandığı kadar, can yakmak istiyorum.
ama .. ama nasıl yapılacağını bilmiyorum..kahretsin bilmiyorum..

2 yorum:

cenebaz dedi ki...

Bilme de zaten. İnan, neden yaptım diye yine kendi kendini yiyen sen olacaksın. N'apalım? Bu da bizim makus talihimiz, iyi olmaya mahkumuz:))
Çenebaz

denizanasi dedi ki...

çenebazım.. istesem de yapamıyorum ..bu yaştan sonra da yapamam zaten :(