1 Ağustos 2007

dönüşümüz ve yine tatil :)

pazar akşamı döndük. giderken feribot ile bandırmaya geçmiş öyle devam etmiştik. yorucu olmamıştı. ancak dönüşümüzde maalesef bilet bulamadık ve çok yorucu oldu. şu tek gidiş geliş yollarda insanların nelere kadir olduklarını gördükçe tüylerim yine diken diken oldu. asla ders almıyoruz. ne sollama taktikleri ne hız var bu insanlarda inanılmaz. kendilerini tehlikeye attıkları yetmiyormuş gibi arkasından gelen arabaların da zincirleme kaza yapmasına sebebiyet verecek şeklinde kullananlara deli oluyorum. dini inancım pek yoktur ama bu yolda cidden dua ederek geldim :)

pztesi ve salı zaten etrafı toparlamak ve çamaşır yıkamakla geçti. çarşamba günü de teyzemin yeni çiftlikteki yazlığına gittik. anneanne ve küçük teyzemiz de orda olunca benim bücür mest oldu. ilgiden şımardı resmen. bahceden içeriye girmedi. bisikletinden inmedi. inanılmaz bir "sokak çocuğu" oldu :)

bu arada asıl tatili ben yaptım tabii. anneanne ve teyze peşinden koşunca benim fazla birşey yapmama gerek kalmadı.

Hiç yorum yok: