1 Ağustos 2007

memeatti..

bu emziğinin ve daha önce bahsettiğim minik atının birleşimi :) ağzından bu kelime çıkar, biz de ona bunları vermezsek kiyamet kopardı. daha önceleri sadece uyku öncesi dalana kadar ağzında tuttuğu bu aletler bizim kabusumuz oldu. son 2 aydır agzından çıkarmamak için ne yemek yiyor ne konuşuyor ne de oyuncakları ile oynuyordu . en sonunda teyzem aktarda satılan sarı sabır diye bir şeyden bahsetti. koşa koşa gidip aldım. mini mini bir iki taşı suda çözdük ve ona emziğini batırıp verdik. ağzına alır almaz böhh dedi ve geri fırlattı. sonra koşa koşa lavaboya gidip yıkamaya çalıştı :) bu da çözüm olmadı. o iğrenç tada rağmen emmeye çalıştı! ancak uzun sürmedi. attı ve bir daha da ağzına almadı. şu an 1 hafta oldu. hala onu yatırmada biraz zorlansak da bağımlılığı kalmadı. arada bir televizyonda ya da bir başka çocukta gördüğü zaman söylüyor ama tutturmuyor.

babasının deyimiyle resmen " tıpası" çıktı ağzından. iştah inanılmaz açıldı. bıcır bıcır konuşmaya başladı. tavırları bile büyüdü. çocuk kendine geldi.

5 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hoşgeldin.:)))

Aslında bana da çok sevimli gelir emzik emen çocuklar.:)) Tabii belli bir yaştan sonra sıkıntı yaratıyordur mutlaka. Kurtulmuş çok şükür. Büyüdü artık annesi. Öperim ben onu.:))

uykucu dedi ki...

darısı başımıza .bizimkide uykusu gelince eziği bull diye geliyor bana verincede ezikkk yavaşınn diye bağırıyor(yaşasın)haftaya yeni kreşe başlayacağız ve kesinlikle emziği kabul etmiyorlar. uyutsunlar emziksiz afferin diycem:)bebekliğinde kurtarıcı olan emzik büyüyünce kabus oluyor..

denizanasi dedi ki...

fikriminincegülü.. ben de çok severim o görüntüyü . ancak bizimkisi çok abartmıştı. uyuşturucu almış gibi dolaşıyordu:)

figen.. biz de yuva degistirdik. bundan dolayı da zaten ben emzik konusu bıraktırmak istedim. tek ilerleme kaydedemediğimiz olayı bez :(( kesinlikle tuvalete oturmak istemiyor.

uykucu dedi ki...

denizanası bez konusu bizdede ümit kestiğimiz bir konuydu, bir gün bezi kaldırıp artık yok koca abi oldun git tuvalete yap dedim. dışarı babasıyla gezmeye gittiğinde altına yapmış döndü ve ondan sonra bez konusu kapandı ama ara ara fark etmezsek eğer kakasını kiloduna yapıyor kafayı yedirtiyor..azimli ve ısrarlı olacaksınız kesin konuşunca kuzuya dönüyorlar tavsiye edilir.

denizanasi dedi ki...

figen..ben de o kesin konuşmadan cekiniyorum. sanki daha çok inatlaşacakmış gibi.