6 Kasım 2008

39...

ürkünç bir rakam gibi sanki.. 39.. 40 ' a bir kala..

sihirli 30 rakamının sonu... 40'a sadece bir senecik kaldı.

ama sanırım ben artık hep bu 39' da kalacağım :)

gerçi 29'da da aynı düşünceye sahiptim.. ne oldu ?

şimdi 39 oldum...

tahmin edileceği gibi bugün benim doğumgünüm :)

ama yaklaşık 10 senedir pek kutlamıyorum. yaşlandığımı bir de kutlayarak hatırlamak istemiyorum..



ancak tam 3 senedir artık kimse hatırlamıyor. neden mi :)



işte bu sebepten dolayı : ))






onun doğumgünü de yarın.. artık herkes sadece onunkini hatırlıyor ve onunkinden dolayı da benimkini..

ne garip bir dünya değil mi ? 3 senelik minik fasulye 39 senelik koca bir hayatı nasıl yerlebir ediyor:) benim minik hediyem :)

bugün ilk aldığım kutlama ve hediye -inanmayacaksınız ama- digitürkten oldu. bana tam 3 gün 3 gece full kanal hediye etmişler :)

ama en büyük hediyeyi sevgili kocacığım verdi. ortağı olacağım yeni şirketinin bugün kuruluşu yapıldı. umarım doğru şeyi yaptım :)

18 yorum:

Unknown dedi ki...

Mutlu ve umutlu bir ömür dilerim. Eşiniz ve oğluşunuzla.. Bu arada rakamlar çok önemli değil, bir bakmışışızki 49 da olmuşuz. Önemli olan hissetiğimiz sayılar sadece küçük bir ayrıntı. Benim kızım dört yaşında, ben şimdi onunla yaşıtım.:o)

уαѕємiη dedi ki...

süper ya oğluşla ard arda olan bir doğum günü seneler sonra canından kanından kendinden biri giriyor hayatına ve aynı ayda ve br gün farkla doğuyor Allahın hikmeti işteee

doğum günüm sana güzel ayrınlar getirsinm canım ailenle sevdiklerinle en önemlisi de oğluşunla

hadi hayırlı olsun ortaklık işide ;)

Nihan dedi ki...

İyi ki dogdun Deniz, iyi ki dogdu Can. Yeni isiniz de hayirli ugurlu olsun. Hersey yolunda gitsin.
Ben su an benden 10 yas falan kucuk insanlarla calisiyorum Deniz ve de korkunc derecede kompleks yaptim bu yas konusunu. Soranlara yasimi soylemeye cekiniyorum resmen.

uykucu dedi ki...

iyiki doğdunnnnn..yaşın ne önemi varki demiycem tabiki! bende bu yıldan sonra en az 10 yıl aynı yaşta kalıcam:))demek arka arkaya doğum gününüz ha berkayın doktoruda doğumu sizin doğum gününüzle aynı tarih yapsak dediğinde *yaa benimki arada kaynar istemem deyip 5 gün sonra doğurmuştum yine kaynadı gitti:))canın o kız fotosuna bayıldım ya tam posterlik..yeni işin hayırlı olsun süper bir hediyeymiş(digiturk'e benim doğum günümüde söylermisin bende hediye istiyorum:)iyiki doğmuş cannnnnn..öp bolca bizim için..

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Hayırlı olsun arkadaşım, yeni yaşın, oğluşunun yeni yaşı, yeni işiniz, hepsi bereketle gelsin işallah. Biliyormusun bugün benimde doğumgünüm :)

Turkuaz Deniz dedi ki...

Ikinizi birden tebrik edelim o zaman! Ne guzel! Mutlu, eglenceli seneler!

siyap dedi ki...

nice yıllaraaa...ne güzel arka arkaya doğum günleriniz...

ikinize de uzun,sağlıklı,mutlu,sevdiklerinizle beraber nice yaşlar diliyorum...

sevgileeer...

aysema dedi ki...

Ben de gelmişken kutlayayım tüm mutlulukları...

Kutlanacak günleriniz çok olsun efendim.

Tabiat Ana dedi ki...

iyiki doğdunuz analı oğullu iyiki tanıdım sizi :)
sevgilerimle...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nice nice güzel mutlu senelere.
İyi ki doğmuşsun tabii bir de iyiki bu güzelliği doğurmuşsun:)
Sevgiler,

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Nice mutlu yıllara aman sayılara takmamak lazım.

Bizim oğlanda babasından 3 gün önce doğmuştu. Eşim benim doğum günüme ayarlasaydık diye düşünmüştü ama sonra es kaza 19.08 doğar filan diye vaz geçmişti. Erkek milleti işte.

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Yeni gördüm özür dilerim. Geç de olsa DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN. Eşin ve dünya tatlısı bebeğinle mutlu ve uzun bir ömür diliyorum. Sevgiler...

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Tatlı oğluşunun da doğum günü kutlu olsun. Uff o yumuk yumuk ayaklarını mıncıklamak istedim bak şimdi

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Canında doğum günü kutlu olsun nice mutlu yaşlara

cenebaz dedi ki...

Hem senin hem de oğluşunun doğum günü kutlu olsun arkadaşım. Nice yıllara sağlıkla, mutlulukla inşallah. Ne güzel ya oğluşunla 1 gün arayla doğumgününün olması:))

denizanasi dedi ki...

çooook teşekkür ediyorum arkadaşlarım.. iyi ki varsınız :)

Unknown dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun canım... Nice senelere...

AYSUN dedi ki...

Mutlu yıllar olsun... Akrepler cenneti:)