23 Şubat 2009

gizli formül...

takip edenler bilir.. geçen sene biz sürekli hastaydık.. 3 kez hastanelik olmuş, bir keresinde de ateş ve öksürmekten nefes alamaz hale geldiği için acilde almıştık soluğumuzu.. arka arkaya orta kulak iltihabından rotaya kadar her türlü hastalığı yaşadık. ancak bu sene ( şu an elimi tahtaya vuruyor ve " şeytan kulağına kurşun " diyorum :) ) kışı gerçekten çok hafif atlatıyoruz. en azından geçen seneye göre.. ya bağışıklık sistemi artık alıştı ya da şimdi vereceğim gizli formulümüz gerçekten de işe yarıyor :


her sabah aç karnına yarım çay kaşığı


zencefil

tarçın

zerdeçal

havlican


( tümü toz halinde )

1 tatlı kaşığı bal ile güzelce karıştırılıp macun hale getirilip cücelere afiyetle yedirilir:)

8 yorum:

duygu dedi ki...

vallaha müthiş... yapanada yiyenede helal olsun. bu formülle hastalık falan uğramaz size inşallah.
tamam benim içinde artık listede.
sevgiler.

Şekerci Butik dedi ki...

hımmmm olduk faydali bi karışıma benziyor...şu kışı gerçekten sağ salim atlatsak...

sevgiler,

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

havlicanı hiç duymamıştım.:-o

Turkuaz Deniz dedi ki...

denemekle kalirim ben kesin, Can' in itirazi olmuyor mu baharatli lezzetlere (cok egzotik geldi kulagima:P)?

Usenmem burada arar bulurum da hepsini, sonra durur kenarda. Disiplin yok bende azizim, ama size aferin en okkalisindan hem de. Hastalik falan demeeee, biktim ben bu sene...

Selma dedi ki...

Dirak yiyebiliyormu çocuklar bu karışımı? Sanki yemezler gibi geldi bana. Acaba çaktırmadan bişeylerin içine karıştırıp versek nasıl olur ki?

SMİLENA dedi ki...

süpermiş.denemek gerek...

İLKAY dedi ki...

Aman nazr değmesin...

denizanasi dedi ki...

duygu.. umuyorum uğramaz :)

şirin.. evet hep beraber atlatalım inşallah :)

içimden geldiği gibi.. ben de bilmiyordum.. bunu teyzem astımı olan bir komşusundan öğrenmiş ve kadında gözle görülür bir iyileşme olmuş. elbette ben de hepsini önceden araştırdım da başladım..

turkuaz deniz.. aynen ben de senin gibiyim. kendim sözkonusu olduğunda başlarım ama devamını getirmem :) ama can sözkonusu olduğunda cok disiplinliyimdir. tuhaf bir paradoks değil mi:)
lezzeti baharatlı olmuyor ki. o sadece balın tadını alıyor :)

selma.. balın içine ben bi ara karabiber karıştırıp bile verdim. anlamadı bile. çünkü bal ile karıştığı zaman bu baharatların tadını almıyorlar. macunumsu bir kaşık bal yemiş gibi oluyor. ardından biraz su veriyorum. benimkisi itiraz etmiyor:)

smilena... özellikle zerdecalın bizler için bile cok iyi olduğunu okuyorum. yani düzenli olarak alındığında antioksidan etkisi varmış..

ilkay.. umarım :)