3 Ağustos 2009

ders notları :)


anneanne ile torun bulmaca çözüyor ..
anneanne soruyor : evlerimizde yaşayan bir evcil hayvan türü?

torun cevaplıyor : can çocuk !

anneanne mi ? : tabii ki yerlerde :)))))))))

-------------------------------------------------

ana oğul olağan ders saatlerinde ..

anne : yahu oğlum. neden şu rakamları hep ters yazıyorsun?

oğul gayet soğukkanlı : birşey olmazz.

anne : şimdi burdaki iki kelebek yeşil, 3 kelebek ise sarı boyanacak.

anne bunu sanki söylememiş gibi eline kırmızı ve mavi renk alır.

anne : oğlum burda renkleri farklı yazıyor.

oğul : onlar yanlış yazmış anne. doğrusu kırmızı ve mavi olmalıydı.

anne : ??

----------------------

sürekli kitaplarda yazılanın tersini yapma modundayız. elbette
şu an için çok da ciddiye almıyorum. ama ilerisi için de bu tavrı
beni korkutmuyor da değil...

8 yorum:

serrose dedi ki...

:))))

hahaha vallahi bitiyorum bu cocugun hikayelerine can cocuk :)))

sevgiler

Güneş dedi ki...

Kendi doğruları olması güzel :) geçici bir dönem diye düşünüyorum.

Deniz dedi ki...

günümüzdeki ders kitapları ne kadar doğruyu söylüyor o da ayrı bir konu: )


ama can çocuk, öğretmenlerini cebinden çıkartacak gibi gözüküyor :)))

Nihan dedi ki...

Valla bence kendi doğrularını savunma konusunda bu kadar cesur olması süper. Çocukların bu saf tarafını seviyorum ben işte çok...

Sibelbek dedi ki...

Can'a bak sen! adam kişilik geliştirmiş, taviz vermiyor :D
Geçici bir dönem olabilir ama bir yandan da illa kurallara uyan biri mi olmalı diye düşünüyorum. Bizim kurallarımız ne kadar doğru ki? yaptıkları, yapacakları kendine ve çevresine faydalı olacaksa, biraz aykırılığın bir sakıncası yok bence :)

Stil Direktoru dedi ki...

Süper ya ay bayılıyorum bu çocukların tepkilerini diyaloglarını okumaya :), tatilden sevgiler.

özii dedi ki...

:)) önce çok tanıdık geldi ama inan geçiyor.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tamam annesi, dert etme sen o doğrusunu bilir:))