22 Ekim 2007

allah onlara sabır versin :(


6 yorum:

Unknown dedi ki...

Allah onlara sabır, bu işi başımıza musallat edenlere de vicdan ve akıl versin.
bu arada merhaba :-)
ben de her vicdan sahibi gibi öfkeliyim de...

YILDIZNAF dedi ki...

Cok ama cok uzgunum...
Bir anneyi boyle gormek...
Hicbirsey yapamamak...

anemon dedi ki...

analrın yüreklerine ateş düştü hepsnin hepimiğzn bası sağolsun

Tabiat Ana dedi ki...

Çok üzgünüm yastayım.Acılarını tüm kalbimle ruhumla hissediyorum.Başımız saolsun..

denizanasi dedi ki...

ben de çok üzgünüm arkadaşlar...devekuşu gibi kafamı kuma gömüp hiçbirşey duymak ve görmek istemiyorum. ama olmuyor işte. benim de bir oğlum var. böyle bir durumda ben yaşayamazdım herhalde. bu yaşa getir. her türlü zorluğu yen ve bir hiç ugruna ölsün. bu vatan ve başındakileri bunu hakketmiyor. vatan saolsun diyemiyorum.

Ayçiçeği dedi ki...

Aynen :(